Порядок організації харчування дітей
НАКАЗ
31.08.12 № 130
Про організацію гарячого
харчування учнів. Попередження
харчових отруєнь та інфекційних
захворювань учнів.
Добре поставлене раціональне харчування учнів – один із важливих факторів виховання гармонійно розвинутого, здорового підростаючого покоління.
Для забезпечення організованого гарячого харчування учнів І –ІІ –х класів.
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити графік харчування учнів у шкільній їдальні:
9.05 – 9.25 – 1 - 2 класи
10.05 – 10.20 – 3 - 4 класи
11.05 – 11.25 – 5 - 6 класи
12.10. – 12.30 – 7 - 11 класи
13.00 – 13.30 – ГПД 1-х класів
13.30 - 14.00 - ГПД 2-4 класів
2. Класним керівникам і класоводам:
2.1. На батьківських зборах у вересні 2012 року обговорити питання "Основи раціонального харчування дітей."
2.2. До 09.09.12р. провести на класних годинах бесіди "Режим харчування учнів",
"Правила поведінки в шкільній їдальні ", "Обов'язки чергового в їдальні".
2.3 Замовлення на харчування учнів і оплату за нього проводити своєчасно.
2.4 З 02.09.12р. розпочати безкоштовне харчування дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, а також дітей, які стоять на обліку в тубдиспансері і в Автозаводському управлінні соц. захисту населення як малозабезпечена сім'я (за наявності відповідних довідок).
2.5 Встановити суворий контроль за безкоштовним харчуванням учнів. Замовлення подавати після 1-го уроку.
3. Відповідальність за загальний порядок в їдальні під час сніданку покласти на чергового вчителя, класоводів, класних керівників.
4. Учителям не затримувати учнів після дзвінка на перерву, не допускати запізнення учнів у їдальню.
5. Медичній сестрі школи:
5.1. Здійснювати постійний щоденний контроль за якістю їжі, а також сировини і продуктів, які поступають, слідкувати за дотриманням санітарних правил у їдальні як її працівниками так і учнями.
5.2. До 10.09.12р. скласти списки дітей, які знаходяться на диспансерному обліку по захворюванню шлунково-кишкового тракту, забезпечити їх дієтичним харчуванням.
5.3. Посилити контроль за організацією та якістю харчування, гігієнічним вихованням учнів у групі продовженого дня.
6. Призначити комісію громадського контролю за станом гарячого харчування учнів у складі 3 чоловік:
Овчиннікова Н.В. – голова комісії
Лук’яненко Т.В., Томчевська С.А. – члени комісії.
7. Голові комісії громадського контролю за станом гарячого харчування учнів Овчинніковаій Н.В.:
7.1. До 10.09.12р. ознайомити членів комісії з їх обов'язками.
7.2. Слідкувати за правильністю зберігання продуктів, за дотриманням термінів реалізації продуктів, які швидко псуються, за якістю їжі. Проводити комплексні перевірки раз на чверть.
8. З метою попередження харчових отруєнь та інфекційних захворювань шеф-кухарю Проценко А.О.:
8.1. Не допускати до реалізації продуктів з простроченим терміном зберігання. При отримані продуктів вимагати наявність у накладних номера якісного посвідчення, дату виготовлення та термін зберігання.
8.2.Суворо дотримуватися правил зберігання і реалізації продуктів харчування.
8.3.Слідкувати за санітарним станом їдальні, обладнання, посуду.
8.4.Без бракеражу не допускати до реалізації виготовлені блюда і вироби.
9.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Лебедєву Н.П.
Директор ЗОШ № 28 І.М. Трохименко